INLOGGEGEVENS VERGETEN?

ACCOUNT CREËREN

Veel gestelde vragen

Inhoudsopgave:

1. Wat is de levertijd van de producten ?

Wij hebben veel linnen aan de meter op voorraad en ook veel afgewerkte producten. Omdat onze collecties veelomvattend zijn kunnen wij niet alles uit voorraad leveren. U kunt per product zien wat er voorradig is. Een voorraad artikel zullen wij binnen 1-2 dagen naar u  versturen. Indien het niet op voorraad is informeren wij u over de verwachte levertijd die in de meeste gevallen 14 dagen zal zijn. Deze termijn hanteren we ook voor al onze maatwerk producten .

2. Is de kleur van de producten op de website juist ?

Wij hebben professionele foto’s op onze website staan die de werkelijke kleuren goed weergeven. Echter zullen deze nooit voor 100 % exact zijn. Daarom hebben wij voor u een proefstalen service.

3. Ik wil graag een proefstaal ontvangen, kan dat ?

Wij begrijpen dat het erg belangrijk om onze stoffen te zien en te voelen en te kijken of de kleur geschikt is in uw interieur. Daarom bieden wij een proefstalenservice aan. De proefstaal heeft een afmeting van 10 x 10 cm en kost € 1,95 per stuk. Als u na het ontvangen van een of meerdere proefstalen besluit om een bestelling te plaatsen zullen wij de kosten van de proefstaal ( en ) in mindering brengen 0p de factuur.

U kunt de proefstalen bestellen door in de rubriek linnen aan de meter ,tafellinnen en spreien en plaids  onder de stoffen “proefstaal aanvragen “ aan te vinken. Wij zullen er zorg voor dragen dat u de proefstalen zo snel mogelijk in huis zult hebben om een weloverwogen keuze te maken. U mag ons ook bellen om advies van een van onze stylistes te vragen.

4. Kunnen jullie mij ook adviseren omtrent de keuze van de producten ?

Wij hebben al ruim 10 jaar ervaring met linnen en vinden het dan ook prettig om onze ervaringen met u te mogen delen. Neem daarom gerust contact met ons op voor een goed advies.

5. Komen jullie ook aan huis adviseren ?

Voor een advies op maat kunt u altijd een aanvraag indienen via de contactpagina en zullen wij zorgen dat u een passende offerte van ons ontvangt. U mag uiteraard van ons verwachten dat wij de linnen producten mee naar uw woning brengen.

6. Hoe weet ik of ik voor gordijnen voldoende stof bestel ?

Wij gaan ervan uit dat u zelf de maten op wilt nemen. Daarvoor hebben we een handige meetinstructie gemaakt ( aan te klikken ). Als u deze handleiding volgt kunt u eenvoudig berekenen hoeveel stof u nodig heeft.

Twijfelt u of u het juist berekend heeft ? Neem dan gerust contact met ons op  Als u dat wenst kunnen wij ook voor u op komen meten. Een van onze professionele monteurs zal dan bij u langskomen. Hieraan zitten kosten verbonden.

7. Kan ik ook gordijnen en vouwgordijnen op maat op de web shop bestellen ?

Wij hebben er heel bewust voor gekozen om deze producten samen met u uit te zoeken. Onze kwaliteit vraagt om perfect maatwerk en daarom vinden wij het belangrijk dat wanneer u gordijnen en vouwgordijnen wilt laten maken dit in overleg met ons zult doen.

U bent welkom in onze showroom waar u de stoffen kunt zien en voorbeelden van ons prachtige maatwerk. Wij adviseren u graag .

8. Kan ik ook bijpassende voering bestellen ?

Als u bij ons de linnen stoffen besteld en deze van een voering wil voorzien kunnen wij u diverse voeringen leveren afgestemd op de kleur en toepassing in uw woning.

9. Kan ik de stoffen en producten ook afhalen ?

U bent altijd welkom in onze mooie showroom. Graag maken we van te voren een afspraak om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Stoffen en producten die wij op voorraad hebben kunt u direct meenemen.

10. Kunnen de producten en stoffen gewassen worden ?

Al onze producten bevatten waslabels waarop u duidelijk de wasinstructies kunt lezen. Ook onze linnen stoffen worden geleverd met een was instructie. Linnen is een natuurproduct en is daarom erg gevoelig voor krimpen. Onze stoffen die voorgewassen en/of voorgekrompen zullen weinig krimpen en hebben een natuurlijke kreuk, wat deze stoffen zo bijzonder maakt ! Wilt u toch de stoffen wassen dan kunnen wij u onderstaand advies meegeven:

  • Was de stof op de temperatuur van het meegeleverde waslabel
  • Gebruik absoluut geen middelen die optisch wit –of bleekmiddel bevatten
  • Stop de trommel niet te vol om “strepen “te voorkomen. Ga evt. naar een wasserette met grote trommels
  • Laat de stoffen chemisch reinigen en kies daarbij voor "Dry Cleaning " . De stof wordt dan gereinigd zonder water.

11. Heb ik garantie op de stoffen en producten  ?

Wij leveren kwalitatief hoogwaardige linnen stoffen en producten. Linnen is een natuurproduct en gevoelig voor luchtvochtigheid, krimpen en uithangen. Een onregelmatige weeftechniek en structuur hoort bij de charme van linnen en is geen grond voor reclamatie.

12. Kan ik ook de zogenaamde “linnenlook “stoffen bij u bestellen ?

Stoer Linnen verkoopt uitsluitend 100 % linnen stoffen. Enkele producten zullen een toevoeging van een ander materiaal hebben , bijvoorbeeld acryl of katoen. Voor" Linnenlook "stoffen zijn wij u graag van dienst bij ons bedrijf Goblain woonatelier op hetzelfde adres. Onze keuze in diverse stoffen is uitgebreid.

 13. Waar kan ik met klachten terecht ? 

Van klachten kunnen wij leren ! Dus laat het ons altijd weten. Wij gaan zorgvuldig met onze producten om en ook met uw bestelling. Toch kan het voorkomen dat u over een bepaald product niet tevreden bent. Wij stellen het dan op prijs dat u contact met ons opneemt per telefoon of e-mail.

Wij beloven u dat we er alles aan zullen doen om uw klacht op te lossen.

TOP